piątek, 12 czerwca 2015

Startujemy.

Witam, kilka razy zabierałam się za pisanie boga ale niestety bez rezultatów, tłumaczyłam się brakiem wolnego czasu, wstydziłam się pierwszego wyjścia na zdjęcia bo przecież to już nie zdjęcia typu "selfie" w zaciszu sypialni, obawiałam się reakcji ludzi, a przede wszystkim znajomych i bliskich to oni wystawią pierwszą opinię,a  krytyka potrafi być niewyważona i bardzo bolesna,powodów było wiele. Wczoraj coś się zmieniło, obudziłam się z samego rana za oknem piękna pogoda i stwierdziłam, że jak nie teraz to kiedy ?! Nie mogę w to uwierzyć ale przecież już siedzę i pisze to się dzieje naprawdę. Niektórzy twierdzą że nie powinno się zaczynać nowych rzeczy
w piątki bo przynosi to pecha ale ja zaryzykuje przecież robię to dla przyjemności, a nie zysków ani strat. W sumie moja przygoda z lacarolinestyle rozpoczęła się już wczoraj na zdjęciach. A dzisiaj to już tylko napisanie posta i jego opublikowanie.





I tylko takie listy rzeczy do zrobienia mają sens :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz