środa, 24 czerwca 2015

Ostatni dzwonek !

Witam kochane !
Dzisiaj dla odmiany nie zaprezentuję rzeczy które posiadam, a te które bym chciała aby znalazły się w mojej szafie. Zostały tylko dwa dni do wakacji ! To ostatni dzwonek na przegląd szaf i uzupełnienie w nich drobnych luk.
Niektóre z Was już na pewno słyszały o sklepie internetowym dresslink, ja osobiście poznałam ten sklep niedawno i żałuję, że to się stało dopiero teraz. Na stronie znajdziecie tysiące modnych rzeczy w bardzo, bardzo niskich cenach!
Przez niskie ceny jakość wykonania i materiału czasami bywa dyskusyjna więc wybierając konkretną rzecz warto zapoznać się z opiniami innych, na stronie znajdziecie również zdjęcia klientek sklepu, które prezentują zakupione przez siebie rzeczy, bo jak wiadomo na zdjęciu obrobionym w różnych programach nawet najbrzydsza modelka potrafi wyglądać jak milion dolarów ;)
Osobiście polecam sklep, a tworzenie mojej wishlisty zajęło mi bardzo dużo czasu, gdyż nie mogłam się zdecydować na kilka rzeczy które chciałabym Wam zaprezentować.





1.Modny w tym sezonie zestaw: krótka bluzeczka i spodenki z wysokim stanem w ślicznych kolorach
(koniec z problemami typu: co do tych spodenek, a co do bluzki).
                             
    KLIK

2.Śliczna sukienka do kostek w ciekawe wzory, idealna na letnie spacery.

KLIK 

3. MUST HAVE- jeansowe spodenki z wysokim stanem, ozdobione ćwiekami.

    KLIK

4.Prost krój sukienki w połączeniu z takimi kolorami to letni strzał w dziesiątkę !


5. Wakacje bez stroju kąpielowego?!-To nie wypali.
Bardzo dziewczęcy strój kąpielowy w takich kolorach będzie idealnie prezentował się na plaży :)

KLIK
6. Uniwersalna sukienka, którą można założyć na różne okazje.



Zachęcam do zapoznania się ze stroną. Na hasło: blog15 -10% zniżki ! Udanych zakupów :)

4 komentarze:

  1. Poklikane w linki :) Najbardziej podoba mi się góra od stroju kąpielowego, jeansowe spodenki i ostatnia sukienka. <3

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. We wszystkie uczciwie poklikałam :)
    Poklikasz u mnie w linki? Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ubrania! Poklikane :)

    Pozdrawiam
    with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny blog, i super rzeczy wybrałaś:D Poklikałam we wszystkie linki :)
    Zapraszam do mnie!

    http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń