wtorek, 18 sierpnia 2015

HOT 18

Witam Was :)
28 lipca obchodziłam swoje 18-ste urodziny, ten dzień spędziłam najpierw na wspólnym grillowaniu z  rodzinką, a wieczorek spędziłam w kameralnym gronie znajomych :)
Oficjalna impreza odbyła się 03 sierpnia w restauracji SteakHouse w Szczyrku :) Od samego rana byłam w biegu i wątpiłam, że wszystko będzie gotowe na czas. Zaprosiłam 24 osoby, które w większości nie zawiodły.  Zabawa zaczęła się ok. godziny 19.00 od samego początku towarzyszył nam Dj Brad R, który grał tak, że nogi same rwały się do tańca, najróżniejsze gatunki muzyki, niestety temperatura na sali początkowo była zbyt wysoka i wszyscy uciekali na zewnątrz. Tańce na całego ruszyły ok. 23 kiedy zrobiło się nieco chłodniej (a może to my przestaliśmy odczuwać wysoką temperaturę). Królowało oczywiście DISCO-POLO. Nie udało mi się uniknąć pasowania o północy, odwet tegorocznych 18-stek był na pewno słodki. Balowaliśmy do ok godziny 4:00 rano, później nastąpiła mniej przyjemna kwestia, a mianowicie sprzątanie, wróciłam do domu padnięta ale i szczęśliwa, że wszystko wypaliło :) Z samego rana zabrałam się za dokładne przeglądanie prezentów, które w 100% były strzałem w 10.
Dziękuję bardzo wszystkim którzy towarzyszyli mi zarówno 28 jaki i 03.
Udało mi się na tą chwilę zebrać kilka zdjęć z tamtego dnia :)










































2 komentarze:

  1. Piękne prezenty dostałaś, zazdroszczę bransoletki i tej wielkiej palety cieni

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty dostałaś. Aż miło się wspomina własną 18 stkę. Nawet mam kolczyki, w których dalej chodzę.

    OdpowiedzUsuń